Livet enligt Frida

Tjoo på er !
Länge sen jag skrev nu men ks aklottra ner några rader hade jag tänkt mig. Jag har skaffat världens bästa pojkvän. Emil är hans namn. Emil är bäst på alla sätt och vis. Han är snygg, snäll, söt, sexig, shysst, rolig helt enkellt underbar. Emil är raka motsattsen till Adde. De är bra för jag vill verkligen itne ha en kille som liknar Adde igen. Adde var allvarlig visst kunde man prata om det mest också med han men inte ha skojj. Skojj det kan man verkligen ha med Emil för han har humor vilket Adde inte hade inte samma humor som mig i alla fall. De var en bra sak som har hänt. Sen har det väl hänt rätt mycket annat också. Jag skrev en typ novell. Det var inte kul men vi var tvungna i skolan. Jag hade mitt livs först engelksa prov i fredas och de gick jätte bra. Jag såg en dålig film. Stockholm boggie. Jag rekomenderar den verkligen inte. Jag såg en bättre film också. Rallybrudar. Den var helt okej. Man kan se den om man verkligen inte vet vad man vill se för film. Jag ska praoa i matsalen. På Fredag. Med Jullan. Överlever jag de ? De vet jag inte det kanhända vilket tok som hellst när jag och Jullan ska göra nåt men vi får väl se hur det blir. Jag har blivit mer eller mindre läs beroende. Jag läste en bok idag. Rör vid mig ! Ganska bra fast handlade om samma sak hela tiden. Jag läste en bok igår också. Det dina ögon ser. Den var bra jag rekomenderar den till dig som vill läsa något allvarligt. Och jag lsäte en bok som hette Jagad. Den var bra. Det var något helt annat än det jag brukar läsa. Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Hej då skriver väl nån gång i framtiden !


RSS 2.0