Skola hela dagen verkligen.

Hej hej igen ! Nu var det väldigt länge sedan jag skrev här men ska väl försöka skriva lite nu. Kommre inte ens ihåg de snaste jag skrev. Jo livet rullar väl på i vanligt takt nu är det höstlov och det känns väldigt bra. Idag har jag varit i skolan  nästan hela dagen med undantag från 1,5 timme. Jo alltså man vaknade upp i morse som vanligt mitt i en dröm. Vf ska man alltid vakna när man drömmer som bäst ? det är ju då de är kul och sova. Jaja då gick man i alla fall upp och åt frukost och knallade i väg mot skolan. Först hade vi matte. De gick ovanligt segt. Och de är antagligen för att jag är på röda kursen och den är svår och de går de ju inte så bra och då går tiden sakta. Så är de. Sen efter de var de i alla fall sljöd. De är ju faktiskt ganska kul nu när vi får göra vad vi vill. Jag broderar en råtta som jag tror jag ska ge pappa i julklapp. Far fyller år snart också undrar vad man ksa ge han då då ? nån som har nåt tipps ? Efter slöjden var de i alla fall lång lunch. Då åt vi väl först. De var någon fisk grätang. Inte gott så de fick lov att bli fil och tre olika sorts mackor. Jag kunde inte bestämma mig för vilken sort jag ville ha så då sa min kompis att jag skulle ta av alla jag ville ha så då gjorde jag väl de då. Sen gick vi ner till ICA. Köpt choklad gotti gott gott. Och dom andra köpte energi dricka. De är ju rätt gott men folk går ju runt och säger att de innehåller tjur piss så jag vill inte dricka så ofta längre. Efter rasten hade vi typ språk de är inte kul alls. Sen så studier vi förhörde varandra till NO provet som skulle vara lektionen efter. Jag tyckte att jag kunde ganska bra men sen när man väl sitter där nere i NO salen och har provet framför sig, gör första sidan och sedan vänder på bladet och läser frågorna. Ja då är de nå skit svåara frågor som inte ens läraren har snackat om. Så då blev de väl bara att skriva lite svammel på dom och sen sitta där hur länge som hellst med hande uppe i vädret för att läraren typ inte ser en bara går till alla andra som räcker upp den i de blå. Efter de hade vi i alla fall engelska med Ralf. De gick väl bra. Sen så var den att gå hem, äta, fixa sig lite och sen tillbaka till skolan igen. Du undrar varför ? Jo de var öppet hus idag. Hela skolan full proppad med folk så de knappt går och röra sig men men. Vi hade först en halv timmes NO. Göra nån dum labb som man inte fattade meningen med. Sen kvarts rast. Så engelska med Ralf. Rätt skojj. Kvarts rast igen och så SO. VI fick göra nått grejjs om canada inte alls kul. Sedan efter de fick man i alla fall gå hem.

Imon ska jag på disco tror jag. Om inte mina jädra kompisar ballar ur. Jag, Julle, Ylvis, Pontare, Ankon och kanske Z.
Ankon är bra dum i huvett asså javla bitch om man får säga så. Men jo de var så att förra veckan frågade Julle mig om jag ville hänga med till coz på fredag och självklart ville jag de. Så frågade hon Ylvis och Z. Sen i skolan så frågade jag och Julle om Ankon också ville hänga med och de ville hon. Men då sa vi att du lär nog fixa skjuts själv för jag har fullt. Så sa Julle. Då sa väl Ankon varför har du fullt då ? Vilka åker med dig ? Då sa vi att de var jag J och Y kanske Z han hade vi lixom inte fått nåt direkt svar av. Så snackar vi väl inte så mkt mer om de också sen idag på MSN så frågar Julle skulle du med till coz imon eller och då säger jäveln att hon itne vet att hon inte kan om hon inte får åka med oss. Och sen lite senare så säger hon aa men jag ksa inte me. Du verkar ju välja Z före mig fattar du inte hur jag kännre mig då. Också håller hon på sådär och Julle verkligen försöker att få med henne så slutar  de med att hon skriver: Men jag ska inte md imon fatta de jag har annat för mig ha de så kul för de kommer i alla fall jag och ha. Så bara sticker hon och Julle blir jätte ledsen lixom som att det är hennes fel att de bara får plats 5 personer i en vanlig bil. Men men  de ordnar sig väl till slut de där med så nu verkar de som att vi ska till coz imon i alla fall Jag, Julle och Ylvis. Ankon sa att hon ville med så de blir väl hon med då och så Pontare kanske hänger på och Z vi får se hur de blir. Men nu ska jag inte skriva mer just nu skriver nog på lördag igen. Hare gött tills dess !!


Kommentarer
Postat av: olle

asså jävla pucko hon skulle va då. bah för du vill nt -.- men iaf din pappas födelse dag ja har ett bra förslag . raggsockor :D alla älskar sånna man blir aldrig kall om fötterna, å dom e söta, å dom e jätte sköna! anars kan du kanske skriva massor av fina (gulliga till pappan)dikter? å göra de till en bok. anars köp en bok. eller sockor.kallingar,kläder,pengar kanske om du inte kommer på nåt? min pappa fick termo byxor å i år vet ja inte ja e ju inte me honom så ja säger att om ja kommer får väl de bli presnten... ja säg att du ska iväg å sen eru hemme på farsn födelsedag å säger att de e själva paketet att du e hemma. eller att du e en älskvärd dotter :) eller städpresentkort (du städr huset i en månad) massage kort(du ger honom massarges varje kvälll i tio minuter) min mamma älskade de iaf men de va lite förslag shit va långt kommentar inlägg xD

2008-10-29 @ 20:40:49
URL: http://bigatugguminemumsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0