Tre dar

Hejsan !

Har inte skrivit på ett tag nu med det är inte så kul att skriva om man inte vet om man har någon som läser eller ej. Men nu ska jag skriva igen. Det har inte hänt speciellt mycket denna vecka. I tisdags var de fetta.se. Jo de var så att vi hade hemkunskap så fick vi baka vad vi ville. Då bakade jag och en kompis knäckkakor. De var goda. Men de var så att man fick smaka av allas. Så vi åt rull tårta, muffins, kladdkaka och nå andra chokladgrejjer. Asså vi bara proppade i oss så sen efter när vi skulle äta mat så gick de inte att få ner nånting annat än en macka för man kände sig helt fet och uppblåst.

Igår hände inget speciellt. Eller jo jag fick mitt livsförsta handskrivna brev. Visst har jag fått brev förr men bara sånna där tråkiga från banken. Jag har aldrig fått ett skrivet för hand. Så fick jag en tidning också. En Okej. Varför ska Starlet läggas ner de va ju den bästa tidningen. Visst Okej är väl helt okej men de är ju en musik tidning så de står ju inte om så mycket annat där. Asså de är andra gången nåt sånt där händer mig. När jag var liten och verkligen älskade Mumin tidningen ja då ska den läggas ner så att jag ska få Bamse i stället. Men då kunde jag lära mig att börja älska Bamse i stället för Mumin. Men Okej den kommer jag aldrig kunna gilla på samma sätt som jag gillade Starlet.

Idag hade vi fysik prov. De gick super bra. Jag har aldrig känt att de gått så bra på ett prov som jag kände idag. Sen var de väl lite andra tröko ämnen tillexempel engelska. Vi satt där på engelskan. D hade precis fått slutat. Ja dom ska ju sluta före oss nu förtiden. De suger då ska jag och två till från kallasen var själva med Ralf. Jaja vi satt i alla fall där och när de är tjugo minuter fvar på lektioenen så hör man hur det börjar tjuta och brandlarmet är i full gång. De va bara att gå ut då och ställa sig i kylan. Jaja vi slapp i alla fall lite av engelskan de va bra.

Nu upptäckte jag att mina goda popcorna var slut och inte vet jag mer vad jag ska skriva heller. Men det är Fredag imon det är ju bra. Jag skrivar mer då ha de bra ! ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0