Idag

Tjoosan !

Idag är de fredag. De var en lika seeg fredag som de brukar vara. Men SO:n var faktiskt kul idag. Vi fick hålla på att slå upp i kartbok. På bilden satt jag och två kompisar och snackade. Då sa plötsligt min ena kompis:
-Vill ni ha halloween fest med mig ?
Till en början tyckte jag de lät riktigt bra och sådär. Men sen började min kompisar att dra med en massa killar i hela grejjen och då blev jag mer osäker. Visst skulle de var akul med en fest men jag vill lixom inte var med och ordna allt bara bli bjuden. Och allvarligt vi går i åttan. Har man halloween fest då ? Nej man har nog inte de nej. En vanlig fest skulle väl vara kul men inte nåt halloween grejs. Och känn mig enormt störd på en av mina kompisar. För imon ska visst hom gå med Pirja på Rättviks marknad och inte har hon sagt nåt till mig. Jag hatar när hon går bakom ryggen sådär det är lixom inte första gången hon gör de. Och sen då på msn så frågar Adde vill du gå på rättviks marknad med mig i hlegen. Och nej jag vet att jag bara skulle bli ledsen om jag gick med han så då blev det att ta till nödlögn.

Jag hatar verkligen våran idrottslärare. Hon är knäpp i bollen. Säger lixom men det andra laget vann så överlägset så vi slutade att räkna poängen. Men vad då man vill väl ha reda på poängen även om man inte var med i det vinnande laget. Tror jag ska starta en hata Petra klubb. Jag skulle nog få med mej hela klassen i den då för det är verkligen ingen som gillar henne.

Jag läste en bra bok idag också. Lucia svart. Den var faktiskt ritkigt bra. Rekomenderar den till sånna som gillar att läsa om tjejer som har de svårt.

I helgen ska jag bara slappa och ta de lungt känner verkligen att jag behöver de. Måste nog öva lite till matte provet också men men. Bye Bye ha det bra tills nästa gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0