Bästa dagen på länge !

Tjena Olle och bloggen !!

Idag är de Fredag. De har varit den bästa dagen på länge. De började med bad imorse. Tänkte inte bada först men gjorde de ändå. Nya gympaläraren är ju konstig. Först fick vi simma lite sen skulle vi ligga halvägs upp på kanten med benen i vattenet och sprattla. De va drygt och konstigt. Också har vi bara 20 min på oss efter badet. Jag skulle hinna på det men de andra skulle väl behöva minst 2 timmar på sig att bli klara. Med allt sminkande hit och dit och platta håret hit och dit. Det är så onödigt att platta håret när man redan har platt hår. Det sliter ju bara på håret. Jaja gympaläraren släppte oss i alla fall 20 min tidigare så vi hade 40 min på oss men ändå. Vi kom typ tillbaka när det var 1 min tills engelskan började. Engelska med Alex <33 Engelskan var ju bästa för att jag satt framför Alex men va då Raffen bara surrar ju runt och man fattar inte ett litet piss av vad man ska göra så då är det roligare att sitta och lyssna på när Alex och Ille snackar. Asså man kan väl inte bli kallad Grevén ? Jodå de kan man för de bli Alex. Han har så fett skön röst skulle kunna lyssna på han hur mycket som helst. Efter engleskan lång lunch på en och en halv timme. Vi gick ner till matsalen och åt. De va nå fiskgratäng så jag tog fil mycket godare. Efter de slöddra vi runt ett tag. Gick och satte oss i sofforna vid caféterian. De var första gången jag satt där. Lite konstigt eftersom jag har gått på den där skolan 1,5 år nu men jaja så är de i alla fall. Sen plötsligt började vi köra Den var du inte berädd på. Det är en kanskig lek som går ut på att man typ ska skrämma varandra och plötsligt säga hu den var du inte berädd på. Då blev vi helt flummiga och flummade runt resten av rasten. Efter den flummiga rasten hade vi SET. De fattar jag inte vad de går ut på. Jag, Jullan, FAL, Rallan och Enkel satt och debatterade om man skulle ha nycklarna på bänken eller ej. Det slutade med att man fick hade men man fick skylla sig själv om nån stal dom. Bild sen. Hata bild säger jag bara. Farmorn till blild lärare är knäpp i skallen. Men det var i alla fall en ovanligt lungn bild lektion vi hade väl fått ur oss alla krafter för på flumm rasten. Jag satt och lyssnade på musik (paramore) och ritade klart min spiral. Och sedan en heeel timmes SO det orkar man alvarligt talat inte med på Fredag eftermiddag. De gick bra läste på till provet. Måste plugga som en stucken gris i helgen är jag rädd för. Men bara jag säger till mig själv att det kommer gå bra så gör de de. Vi slutade 15.10. Fredag är våran näst längsta dag men ibalnd känns de som den längsta. Efter skolan gick jagoch Jullan och delade på en pizza. Sen tänkte vi att vi kunde ju kanske gå och dela på en sån där god maffig muffins som finns på caféet. Men det visade sig att de kostade fjorton kronor och vi hade bara tolv så då blev det till Ulles och köpa godi i stället. Smatter-i-munnen-klubba blev de. Den var riktigt god. Vi sätte oss på en bänka och tittade på bilarna som körde för bi. Ibland glodde de som satt i bilen så då lipade jag och Jullan åt dem. Haha vi skrattade som galningar där vi satt. Sen va jullan tvungen att gå till bussen så jag gick hem. Gjorde mig goda mackor gick upp satte mig och läste en bok och sen dator. så var min dag idag !! Vet inte varför den var så bra men det är nog för att jag har skrattat så mycket. Ha det bra så ses vi snart igen !


Kommentarer
Postat av: olle

haha love to be flummi vet att du oxå gillare bra att du komemr närmare alex din stooooooora kärlek :P

2008-09-12 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0