G+

Tjooflöjt på er !!
 
Idag har jag varit i skolan, varit med en kompis och varit på ungdomsgården. I skolan gjorde vi inget speciellt. På svenskan läste Annica någon berättelse som vi skulle fortsätta på. De var faktiskt ganska kul. Kokta pannbiffar till lunch. De är skiiit äckligt. Så jag tog fil så finns de inga flingor. Då fick jag lov att ta en sån där macka som är som flera rutor och dela upp rutorna och lägga i filen. Ganska så gott faktiskt om man inte har något annat. Men nästa gång kanske jag ska testa och ha i morötter. Sen på hemkunskapen så var de hel ruttet. Vi skulle typ spara på energi och få känna hur dom har de i andra länder. Så de tre först minuterna fick vi på oss och hälla upp allt vatten vi skulle behöva under hela lektionen sen så fick vi inte sätta på vatten kranen nå mer. Så då stog det fullt med vatten burkar på allas bänkar. Helt sjukt asså. Sen på SO:n så fick vi veta hur det hade gått för oss på provet. Så då fick jag mitt första riktiga betyg. Det blev G+. Jag känner mig kanska nöjd för då är det inte långt kvar till VG. Sen efter skolan skulle jag följa med en kompis hem. Hon bor lite långt bort så man måste åka buss . Och då stog vi i busskuren och en kille vi känner stog utanför och så kör buss jäveln bara förbi. Så kan man väl inte göra som buss chaffis man lär väl titta om det är nå folk som ska med. Buss chafförer är knäppa i skallen.

 Sen så gick vi till ungdomsgården. Där var de väl okej förutom att alla små ungar var drygare än dom brukar. Vi spelade lite pingis och sen lite kort så satt vi typ bara och snackade. Och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och jag kommer attsakna Olle när hon sticker till london men jag kommer att skriva ändå. Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0