Snart resa...

TjooHoo !!!

Imon bär det av till Grekland (Kreta) för mig. Det ska bli super skojjigt men kommer att sakna dig (Olle) och jag kommer att sakna alla min vänner i skolan. Kommer hem igen om en vecka så innan dess blir det inga fler blogginlägg. Du får helt enkellt klara dig utan min lilla blogg ett tag men sen du när jag kommer hem igen då smäller de loss med nya inlägg varje dag.

Men åter till denna dag som varit idag. Jag har rätt att känna min enormt störd på någon som kallas Jennka. Jag tror det är så att Alex och hon är tillsammans. Inte bra inte bra men det finns väl fler söta killar i skolan hoppas jag. Det är bara det att man måste få syn på dem. Jo Olle ( inte du Olivia ) är ju söt han med men han har också tjej tror jag. Men men det är bara att hålla ögonen öppna så plötsligt hittar man en söt liten kille någonstans.

Idag hade vi SO-prov. Jag tror att det gick kanska så bra. Skrv i alla fall på alla frågorna även om det var två som jag inte kunde alls men nått klottrade jag ner där med. Matte hade vi också idag. De gick väl rätt så bra de med bara de att det är små lätta räkne knep jag inte upptäcker så det är bra att jag har Jojjan bredvid mig som kan hjälp till när det behövs.  NO med idag. NO vikarien är som alla andra vikareier. Hon har licksom ingen koll och pratar tyst jaja man kanske kan vänja sig. Jag kommer nog att hammna rätt så mycket efter nu när jag är ledig en vecka men jag har ju faktiskt lite grejjer med mig också som SO och matte så helt efter ska jag inte bli.

Alla människor här hemma har fått resfeber utom jag. Pappa har hybris och mamma flänger runt som en höna. Men det kommer nog att bli  bra de här till slut får man ju hoppas i alla fall.

Ha de gött tills vi ses nästa gång igen !! ( på torsdag nästa vecka ) Så får ni ha de så bra här i Sverige medans jag är borta !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0