Söndag+Lördag

Hej hej bloggen !

Jag skrev inget igår. Sov hos en kompis. Vi hade jätte kul. Vi såg på tre flmer. HSM 1 & 2 och nån film som hette Step up. Step up var väl inte den bästa filmen men de andra två var bra. Vi var helt ensamma i hela huset så vi passade på att göra riktigt olagliga saker. Ska jag berätta vad ? Jag berättar om ni lovar att hålla de hemligt. Okej. De började med att vi skulle poppa popcorn. Vi gjorde de. Tänkte sen att vi måste ju ha något att dricka. Men ingen läsk fanns de bara lättöl. Då tänkte vi att vi får väl dricka de då. Föräldrarna har ju inte sagt att vi inte för så om vi verkligen smyger med de och röjer undan alla spår efter oss riktigt ordentligt så märker dom nog inget. Vi tog en lättöl. Tänkte att ska vi verkligen göra detta. Men sj'lvklart ska vi de. Någon gång måste man ju testa och de här var perfekta tillfället. Musik måste man ha när man ska testa för första gånen så är de bara. Vi hittade värsta bästa låten på Youtube. Den hette Aicha eller någe sådant. Min kompis var smart och tänkte kanske ska vi hämta vatten som vi kan skölja ner med om de är för äckligt och tur var väl de. För de smakade FÖRJÄVLIGT. De är de värsta jag någonsin har druckit. Det smakade verkligen giftigt. Jag fattar inte hur vuxna människor kan dricka de där. Jag tror jag väntar några år till innan jag börjar med sånt där skit.

Idag var jag först med min kompis åkte sedan hem och hade de tråkigt.


Igår gick jag runt och tänkte på hundar och katter. Vilka av dem är egentligen smartast ? Är de hunden eller är de katten ? Först tänkte jag att det måste ju vara katten eftersom att den lär sig att gå ute själv. Hunde den måste man minnsan ha i koppel. Men sen tänkte jag att hunden den kan man ju lära sitt, stå, ligg och allt vad de är och de är ju stört omöjligt med en katt. Men då är de kanske så att hunden och katten är helt enkelt lika smarta fast på olika sätt. Tror inte du som läser detta att det är så ?

Imon är det skola igen. Trökigt de ska bli men ändå de är ju kul att träffa kompisarna igen efter helgen. Och Alex såklart. Har tänkt konstigt lite på han i helgen. Jag är väl fortfarande kär eller ? Jag kanske bara har haft så mycket andra saker för mig så jag har glömmt bort att tänka. Men alltså tänk om jag och Alex blir tillsammans fatta vad jag ska hämmnas då. Jag måste ha någon sorts hämnd på Adde. Han har ju plågat mig med att acceptera sin nya äckliga flickvän så då ska han minnsan få acceptera Alex. Tänk vad jag ska plåga han med bilder som han verkligen inte vill se. Han har ju plågat mig med att se på när han och hans nya dumma tjej hånglar så då ska han få gå igenom samma sak.

Har inte mycket mer att skriva nu men skrivar igen imon. Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: olle

hur kom ni igentligen att ni skulle dricka öl??lixom ta vatten -.- haha men kul att de smakade förjävligt moahahahahahaa e stackare ^^

2008-09-15 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0