Tisdag

Hej !

Hinner inte skriva så mycket idag men ska skriva lite i alla fall. Det är tisdag idag. I skolan hade vi den nya NO vikaren på studierna. Hon verkar okej. På profilen ( jag har hemkunskap ) fick vi göra chili con carne. Inte så gott men gick att äta. Matten gick bättre än jag trodde. Potenser är inte så svårt när man väl fattat hur man ska göra. Språk lika surrigt som vanligt. Raffe hade klippt sig och såga ännu värre ut än han gjorde förut. Idrott sista lektionen. Vi fick inte göra de där jädrans bip-testet den här veckan heller fast sur käringen hade lovat oss. I stället fick vi spela golf. Hu kul är de på en skala 1-10 ? kanske blir de en 4 fast de inte var kul. Efter skolan var jag med FAL. Vi hade kul. Spelade mest tv-splel men ändå man kan ha kul fast man bara spelar. Jag misstanker FAL grovt mycet för att vara interesserad av Alex. De får hon inte vara då är hon ju dum. Men hon sa i alla fall att hon tycker att Ille är snällare än Alex. De var något positivt i det hela.

Imon är det SO-prov. Det går nog bra bara jag gör det bästa jag kan och verkligen skriver. Har lärt in vilka bergarter som hör till vilken grupp idag och det går i alla fall riktigt bra och de mesta av inre krafterna har jag fatta. Det är värre med de yttre men de går bra om jag är positiv.

Hinner ej skriva mer nu men gör de imon. Lovar de. Hej då !


Kommentarer
Postat av: olle

va fan stackare me so prov. so e väl tyyyp historia? tappat brot mig i de hele haha

2008-09-17 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0