Söndagen

Glad söndag på er som läser !

Idag har jag haft min såkallade egna skoldag. Fysiken gick jätte bra så jag klarar nog provet ändå. Imon är det ny vecka igen. Det är konstigt men på någe sätt längtar jag nästan lite till skolan. Det är så himla tråkigt här hemma. Nån som har något tips på vad man kan göra förutom datorn och läsa ? Fast jag längtar  inte tills på tisdag för då är det bad igen- Vi badar ju hela tiden. Varför kunde vi inte bada två gånger per termin som förr i tiden ? Önskade att gympasalarna inte låg i samma hus som bad huset. Då hade vi ju inte behövt bada lika ofta. Men asså känn mig enormt störd. Var fjärde vecka ska vi visst ha ute vecka. Orka ha de på vintern när det är iskallt ute. Vad ska man göra då typ åka skidor eller ?

Imon är det nog bibblan igen. Någon som har något tips på en bra bok ? Jag läste en bok idag. Det fattas en tärning. Den var bra men inte så bra som jag hade förväntat mig. Jag råkade trycka bort de första jag skrev så detta inlägg skulle egentligen varit längre men jag orkar inte skriva mer nu. Hare bra tills imon !


Kommentarer
Postat av: olle

hay hay ja vet en bra bok som du ba måste läsa molly moon den e jätte bra :)

2008-10-20 @ 20:31:31
Postat av: Frida

mm kanske jag tycker den verkar konstig men kasne.

2008-10-23 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0