Idag...

Goddagens kära blogg !!!
Idag är det Torsdag de är bra för då är det Fredag imorron. Imon är det bad på idrotten i skolan. Vet inte om jag ska bada eller inte. Mamma sa att jag kunde ju säga att jag hade varit förkyld och vill bada därför. Jaja vi får se hur de blir. Jag är i alla fall nästan helt frisk nu. Är bara snuvig i näsan fortfarande.

Idag är det som sagt var Torsdag. Skolan var väl som vanligt. Matte första lektionen. De gick väl bra. Blev klar med diagnosen samtidigt som Z. Spelade nån sorts luffarschack med Jojjan sen. Fattade typ inget men det slutade i alla fall med att jag vann. Sen slöjd. De är inte kul man blir ju bara arg hela tiden sy maskinerna kan ju gå och lägga sig efter som de bara står och tuggar och inte vill sy sig  nånstans. Jag kommer att hamna så himla mycket efter sen eftersom jag kommer vara borta från slöjden två gånger på grund av Grekland.

På engelskan hade Jag, Jullan, Alex och Ille suddkrig fett skojjigt ju. Bara att Raffe blev lite sur men men. Haha vad kul det såg ut när man skrev Ille. Precis som att de vore tre likadana bokstäver på rad men det är de ju inte. Råkade visst säga Raffe kan ju gå och dö också så att han hörde de och tittade på mig. Jaja hoppas att han inte tog illa upp. Jag fattar inte hur man kan vara så söt som Alex. Han är den sötaste killen som finns så är de bara. Kommer sakna han sen när jag drar till grekland en vecka. Om man bara kunde få tag på hans mobil nummer så kunde man skicka lite mystiska sms till han. De vore skojj. Jaja jag har i alla fall två hela engelska lektioner kvar innan jag dra får väl njuta av dem.

Nu dör jag om nån jag känner hittar min hemliga bolgg och läser att jag skrivit om Alex. Inte om Olle ser såklart för hon vet ju men annars om någon annan hittar den dör jag. Jaja de är nog ingen som gör de får jag hoppas i alla fall jag vet i alla fall inte om att någon av min kompisar håller på med blogger så de är nog ingen större risk.

Imon ska jag och Jullan och fika efter skolan de ska bli kul tror jag. Hinner inte skriva mer nu men skriver imon. Ha de bra tills dess !!


Kommentarer
Postat av: olle

yupp ja vet allt :D men hur klarade du dej på badet??eller frågar dej på msn istäle :P

2008-09-12 @ 20:18:57
Postat av: olle

ååh ja fattar inte hur du gör de så hemtrevligt hör......... ja l-ksar att va i din blogg vet inte vrf den är rolig att beöks å nåt att se fram i mor :D

2008-09-12 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0