Killar

Hej.

Detta är läskigt någon har läst min kompis hemliga blogg. Om det är någon mer än Olle som sitter och läser min blogg så lämmna ett spår efter dig så att jag vet om de. Är du snäll. För här skrivs liksom lite hemliga grejer. Jaja nog om det.

Idag har jag varit till Borlänge med två kompisar. De var kul. Jag köpte snyggaste skorna asså. Jag känner mej verkligen jätte nöjd. Så köpte jag ett par rosa och svart randiga vantar. Kanske lite onödigt men de var så snygga så jag var tvungen att köpa dem. Sen så köpte jag inge mer. Åkte hem och hade tråkigt. Åt lite och läste en bok. Livsfarliga miljoner hette den. Var ganska bra men lite små töntig. Sen hamnade man här framför datorn.

Fysik prov på torsdag. Herregud kom och hjälp mig de kommer inte att gå bra. Och den här gången så menar jag allvar när jag säger så. Jag kan verkligen íngentin om arbete-energi-effekt kapitlet. Jaja de är väl bara att hoppas på de bästa.

Imon ska jag vara hemma och ha de tråkigt och plugga. Plugga fysik, hk och matte och så måste jag skriva nån svenska grej. Det blir ju nästan som en vanlig skoldag de där fast jag är hemma.

Nu sitter jag och lyssnar på Release me med Oh Laura. Den passar perfekt nu när man behöver lugna ner sig lite. Fast den är rätt dålig men men man kan inte lyssna på bra musik jämt. Varit med i nån fruktansvärd bil reklam har den också. Usch då nu kom cara mia. Den är ju ännu värre hade till och med glömt bort att den låten fanns men nu blev jag minnsan påmind.

Simon. Ska jag satsa på Simon ? Han är shysst och inte en sån där dumm fjortis kille som en del killar är. Men problemet är att han inte är speciellt snygg så bor han lite långt bort men annars hade jag satsat på han. Usch de känns som att jag börjar bli desperat. Jag har börjat tycka att Anders i klassen ser helt okej ut och då är de ju nästan nåt fel. Och Z är ju bara sååå himla snygg men han är ju så dum så han får man nöja sig med att titta på. Och Olle är jätte söt ( inte du Olivia ) men han är en sån där kille jag inte kan bli kompis med känns de som. Och Wigge är söt men han är också dum. Nu sitter jag här med skolkatalogen och kollar in killarna i åttan. I min klass är de bara Jocke som är snygg.
I B finns inga snygga. Inte i C heller. I D finns Alex och Frans ser helt okej ut. I E är det bara Cirre som ser okej ut. Och i F är de ju Z han är den enda där. Och i G är de Olle, Wigge, Max, David och några fler som ser helt okej ut. Ni ser de finns en hel del att välja på.

Ha de gött !!


Kommentarer
Postat av: olle

hur såg skorna ut??

2008-09-27 @ 23:05:25
Postat av: Anonym

09

2008-09-27 @ 23:06:50
Postat av: frida

o9 de gjorde jag sj

2008-09-27 @ 23:07:47
Postat av: olle

hehe XD

2008-09-28 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0