Bloggeliblogg



Mhm detta är alltså min blogg. Vad skriver man i sin blogg egentligen ??
Antagligen om sítt liv, sina tankar och känslor. Jaja vi får väl se vad de bli kommer i alla fall att försöka skriva så ofta som möjligt. Eller kanske när jag har lust vi får se.

Ehm. Jag är fortfarande förkyld. Det är inte kul. Men kulmen var i alla fall i går tror jag. Det är skönt att den är över och att man är på bättrings vägen. Kulmen de är något konstigt ord som pappa börjat använda. Tror att de betyder typ högst upp eller något liknande. Men förkylningen var i alla fall värst igår så alltså var de kulmen då. På tal om pappa han har visst börjat vara inne på Youtube. De visste man ju inte om. Trodde inte ens han visste att den sidan existerade. Jaja han verkar ju ändå bara kolla på motor ljud så de kan han väl få hålla på med.

Om en vecka är de SO prov på jordensyta.Tror de kommer bli svårt. Annicas prov brukar ju vara svåra och dessurom så fattar man inte speciellt mycket av det här med jordens yta, inre och yttre krafter och allt vad de är. Jaja om jag bara pluggar ordentligt i helgen så ska det nog gå bra.

Vet inte vad jag ska skriva mer nu men hare gött så länge så ses vi inte i Borlänge !!

Kommentarer
Postat av: msn bästisen ^^

hello hehe ja vill läsa om känslor de e kul! iallfall när de e piniga känslor eller skvaller känslor (ingen känlsa ja vet) haru nåt skvaller??



vill läsa mera som ja sa i förra komentaren e vardagsläsare ^^//olle

2008-09-10 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0