Dumma jag.

Tjingeling!

Måndag idag. Lika seegt som vanligt. Fast vi fick sluta tidigare. De var bra. Hm dagen började med en seg NO lektion. Vi började med fysik. Inte kul alls och prov blir de om två veckor också. Men som tur är ska Svampen åka bort i tre veckor så vi slipper i alla fall henne. Sen blev de SV. Moroten var sjuk så vi hade vikarie. Han var konstig. Vette fnöskeln vad han hette. De sa typ nåt med Tornib eller något sån till han men inte vet jag. Jaja vi fick läsa hela lektionen så de va ju bra. Jag lånade en bok. Den hette Under ytan. Verkade ganska bra. Kebabbspett till lunch sen. De gick väl och äta. Jag hade värsta bästa platsen i matsalen. Bara och glo så mycket man ville på Alex. Måndagar är visst en av de få dagar som vi äter samtidigt. Annars har jag inte sett till han mycket idag. Hemkunskap efter lunchen. Vi fick göra fisk. De var ganska gott. Sen på slutet SO och vi fick sluta en halv timme tidigare eftersom vi hade vikarie där också. Gick hem en stund läste lite och lyssnade på musik. Åkte till ungdomsgården sen. Där var de väl okej men inte speciellt kul. Juppe är ju konstig. Jag fattar inte hur hon kan vilja sitta ner och titta på pingisen heeela tiden. De gör hon säkert bara för att Snooken är där. Hon är nog lite små intriserad fast hon inte vågar erkänna de. Men asså han är ju inte ens snygg. Jag hatar verkligen när hon måste säga men du verkade ju intreserad av honom när vi börja skolan. Men jag sa faktiskt bara att han såg okej ut inte att jag var intreserad. Så säger hon men du har ju varit de förut. Och de har jag minnsan inte i sånna fall så var jag de i sexan och de är två årsen nu så hon lär fatta att saker och ting ändrar sig. Jaja jag var i alla fall uppe med FAL och målade. Mycket roligare att göra de än att bara sitta. De var min dag idag. Den var inte speciellt kul.

Hösten är här nu. De märks verkligen. De är iskallt. Speciellt hemma men i sokolan också. Så jag går runt med raggsockor och tjock tröja. Fatta då hur kallt de kommer att bli i vinter. Då är de väl att gå runt med en sovsäck runt sig. Snart faller löven till marken tror jag. De har i alla fall börjat blivit gula så då är det inte långt kvar tills hela marken är täckt av bruna äckliga löv. Så kommer de säkert att regan mest hela tiden också. Vägarna kommer vara täckta av de äckliga våta löven och snuskiga halva maskar. Vem har lust att gå på sånna vägar ? Inte jag.

Imon ska jag vara med FAL efter skolan de ska faktiskt bli kul. Bra att variera sig lite med kompisarna. Jag har ju varit med Juppe nästan hela tiden sen femman så de är dags at börja vara med någon annan också nu. Juppe har ju blivit så mycket fjortis. De förvånar mig inte om hon kommer med idomin på läpparna snart. Och asså vadå jag tyckte Kp:s fjortis grejjs var jätte bra. Vad som är typiskt för en fjortis. Det ät ju string. Har inte hon fattat de eller ? och 96 jeans också om hon inte fattat och sån där ful liten svea mössa. De är fjortis Juppe lär dig de. Asså nu har jag verkligen lust att snack skit även om jag miste alla min vänner om någon av dem upptäcker denna blogg. Men hur stor riks är de egentligen ? Hela internet är fullt av en massa folk som bloggar så alltså inte speciellt stor risk. Ingen av min kompisar bloggar ju heller så dom kommer inte att upptäcká min blogg. Hahah vad dum jag är. Jag är inen snäll männsika så är de bara. Även om jag inte vill uppträda dummt mot folk så är jag inte snäll innerst inne utan riktigt dum när jag är för mig själv. Hahha. Fatta kan man inte de olika bergarterna till SO provet så har du inte minsta chans att klara de. Hahah rätt åt den kaxiga lilla jäveln. Fasiken vad dum jag är nu men jag skriver bara den rätt sanningen. De är så de ligger till helt enkellt.

Hahah dumma tider tills nästa gång vi ses !!

Ps. Om det är någon som behöver nya kompisar så är de jag. Jag blir ju knäpp om jag visstas med dom där länge till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0