Nu var det länge sedan...

Tjo på ER!

Riktigt riktigt länge sedan jag skrev på det här stället nu, men nu har Olivius börjat skriva igen så då fick jag också lust.
Dagen har varit tråkig och jag har varit irriterad och små sur. Bara för att Julle skaffat en pojkvän som dessutom går i vår klass behöver hon väl inte glömma sina vänner eller ? Det tycker i alla fall inte jag. Aja i skolan städade vi ur skåpen och så. Blev mycket tungt att bära hem alla saker men det gick det med. Vi fick sluta tidigt så då gick jag hem. Så komer man hem och ser att mammas bil redan är hemma. Mamma hade typ ramlat i trappen i natt så hon kan nästan inte gå nu.

Sen åkte moppe ut till hunken, var där det var ganska tråkigt och åkte hem igen.

Nu är det snart sommarlov. Ha det gött tills dess så kanske vi ses!


Kommentarer
Postat av: uh mai_____xD

Olivius <3 på dig XD



åååååh ja smittar av mig.....



åååh va ja kännerm ig ego XD



näää lågt om julle glömmer er ...lixom om han dumpar henne har hon inga kvar juh D: Aja ja skulle ävlja dig över den ja blir ihop me (L) ^^

2009-06-09 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0