Tråkiga sommarlov

Hajsan!

Nu är det första sommarlov veckan och det är urtrist. Jag vet inte vad jag ska göra. Finns det någon som har något tipps kanske? Sitta vid datorn gör man bara på kvällarna annars är jag rädd att jag ska bli dator beroende. Läsa gör jag ju men det kan man inte göra hela tiden, då blir det tråkigt. Spela gör jag med men de går inte hellar att göra jämt. Det är dåligt väder så man kan varken sola eller bada. Aja tids nog så ska nog solen lyckas tränga sig igenom de tjocka molnen.

Idag har jag inte gjort något alls. Bara såsat bort hela dagen. Var uppe lite länge igår så vaknade ett. Sen har jag bara läst en tråkig bok. Behöver inte berätta vad den hette för du som läser vet redan det. Sen har jag spelat och ätit såklart.

Jag saknar Emil. Hans jädra kompis David har kommit och typ hälsat på han och kommer vara där i tre veckor och då sitter inte Emil vid datorn. Men sms:a kan jag. Fick 1000 gratis sms idag så är bara att mess bobma mig om ni vill.

Haj då!


Kommentarer
Postat av: oli :D

Typ noll tips :S Har oxå dö tråkigt varje dag.....

Databeroende e inte hlr så kul O_O De e ja XD hehe bli inte de.....

Men ååååh Ja vill smsa daj D: Men mina pengar e slut...........Ånej nu får Emil sms istället för mig D= HEMSKT

2009-06-16 @ 15:12:23
URL: http://sweetblueberryfourever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0